onsdag den 9. september 2009

Flere indkøb og farvestrålende skuffedarium

Jubii så kom 2 af mine seneste køb på Trendsales med posten.
Et par lækre næsten nye mælkedrengestribede smækbukser fra Osh Kosh til bettemanden. De er SÅ fine og kostede kun 80 kr inkl. porto. Glæder mig til han skal have dem på på søndag efter sin dåb.
Og nogle små og store kort samt til-og-fra-kort fra House Doctor. TIl 10-15 kr pr pakke.
I dag blev er også lige tid til at færdiggøre det lille skuffedarium, som jeg købte i Ikea i sidste uge. Har malet det limegrønt og sat papir på skuffefronterne, synes selv den er blevet ret fin. Står i køkkenet og gemmer på mine løse opskrifter.





2 kommentarer:

  1. sikken en god idé med kommoden! den må jeg straks kopiere. Forstår dog ikke helt hvordan du kan nå det med sådan en lille fyr... KH og god fornøjelse med dåben!

    SvarSlet
  2. Ja det er smart ikk'? Du må afsted til Ikea:-)
    Jeg synes nu jeg når en masse når han endelig sover. Ellers er far glad for at tage sig meget af ham i weekenderne, så er når jeg endnu mere:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.