fredag den 3. december 2010

Blogchallenge nr 3

Hvad har du lavet i dag?

Kl 6.30: Står op og går i bad
Kl 6.45: Laver kaffe og spiser morgenmad mens jeg ser morgentv
Kl 7.30: Vækker Silas og gør ham klar
Kl 8.00: Morfar henter Silas
Kl 8.15: Pakker taske, rydder lidt op og ser mere morgentv
Kl 8.45: Går på arbejde
Kl 14: Får fri og bliver hentet af mine forældre og Silas
Kl 14.10: Er hjemme og ordner lidt vasketøj
Kl 15: Går en tur i byen med Silas . Køber den første julegave og en barselsgave + storebrorgave til en veninde, som lige har født.
Kl 16.30: Kommer hjem igen og finder pakker, som posten har lagt i skuret. Tapet fra Wenche - 1000 tak:-)
Keramikperler og lædersnor fra Halling-Beads
5 lækre neglelakker fra Elf. Første gang jeg har bestilt derfra. Og bestemt ikke sidste gang. Det er jo vildt billigt!! Så billigt som i 12,68 kr pr stk!!

Kl er nu 19.45 og Silas er puttet og nu har jeg en date med symaskinen.
Go' aften Danmark!

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg kunne også godt tænke mig at høre om du kan sige noget om kvaliteten af dem. Det er da godt nok billigt!

    Mvh. Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej med jer
    Altså jeg synes kvaliteten er okay. Men den holder kun et par dage, så er den ved at skalle af på spidserne. Men til prisen synes jeg faktisk den er fin

    SvarSlet
  3. Super - Jeg har nemlig tre stk på vej med posten ;)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.