lørdag den 16. april 2011

PÅSKEFERIE!

Påskenferien blev skudt i gang i går kl 14 og nu skal den nydes uden de store planer.
Jeg har dog en liste, hvor jeg gerne skulle kunne strege et par punkter, når ferien er slut.


  • Lave påskepynt (har en idé, som lige skal afprøves i morgen)

  • Sy nye sofapuder (stoffer er købt i dag)

  • En shoppetur til Århus

  • Købe sandaler til Silas

  • Købe forårsjakke til Silas. Drømmer om denne her fra Hummel, men den er ikke til at finde på nettet i str 92. Håber jeg kan finde den i Århus. Tips til hvor modtages gerne! :-)

2 kommentarer:

  1. Den har vi i vores lokale shop i Hørning. Den hedder Bruun Bruun. De er mægtig søde, så mon ikke de vil sende den til dig, hvis de har den i str. 92. Har selv kigget på den til Asta Sophia, men kan ikke finde ud af om det er mit eller hendes behov. Har forresten lige købe fede sandaler fra RAP til min Villads. Hvilke skal Silas have?

    SvarSlet
  2. Hummels eget forretning på Bruuns Gade i Aarhus har den.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.