torsdag den 19. januar 2012

Et nyt bekendskab (en anbefaling værdig)

Det startede med, at Dorte (som er fotograf) skulle tage billeder af ungerne til julegaver. Jeg spottede et malet møbel i Dortes entre, da vi besøgte hende og tænkte "Gad vide om hun også en sådan én som mig". Dorte så min blog i signaturen i en mail fra mig. Ja og på den måde fandt ud af, vi elsker de samme ting som retro stof, gamle malede møbler, tapet, indretning osv.

I dag har Dorte været på besøg, og jeg har lært hende (eller forsøgt på det:-) ) at hækle.


Jeg håber på mange flere hygge-krea-stunder :-) I øvrigt kan du besøge Dortes helt nye blog her.

3 kommentarer:

  1. Ih hvor ser det bare hyggeligt ud!
    Jeg må forbi og byde Dorte ordentligt velkommen
    kh

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt! Er helt vild med den hæklede urtepotteskjuler (:

    - Kit

    SvarSlet
  3. er altså også vild med den urtepotte der :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.