søndag den 22. juli 2012

Nyt keramik og feriebilleder

Vi har tændt lys i vinduet i aften for ofrene i Utøya.

Den mintgrønne dellelysestage er ny. Jeg var et smut forbi søde Lærke Langballe og købe den forleden. Synes den er så fin og ønsker mig mange flere (især fordi jeg kom til at flække et stykke af denne, da jeg ville rette på lyset snøft snøft)



Vi ferierer her hjemme i disse uger. Vi skal desværre ikke ud at rejse i år, så det bliver bare til lidt småture ud i det blå, sommerhusture og diverse forlystelser.

Ungerne har fået sat legetelt op i stuen - og det er et hit! De er blevet så gode til at lege sammen. Silas vil endelig gerne sin lillesøster. Førhen har han været ligeglad med hende, men nu er han simpelthen blevet så glad for hende. Endelig! For han er jo hendes store lys <3







I dag har vi været på stranden. Vi ville fange krabber, men der var desværre ingen at finde.
Vi håber på en ny tur i den kommende uge. Det ser ud til endnu bedre vejr, så vi kan forhåbentlig smide striktrøjer og jakker.

9 kommentarer:

  1. den lysestage er da godt nok fed :D lige til ønskelisten ;)

    SvarSlet
  2. Ja den er også ønsket her :)
    Skønt med ferie , at være hjemme kan også være dejligt .
    Super fint telt, ville også gerne have til Sigurd , men manden synes alma s gamle fifi telt er ganske udemærket , tja det fejler heller ikk noget bare moren der synes drengen må have et i blåt :))

    SvarSlet
  3. Åh Julie de stager er også helt vildt skønne... Ønsker mig også en Anne langhøj vase:-)

    Men super skønne feriebilleder, i næste uge blir der dig masser af sol, så helt sikkert kjoler og shorts skal findes frem:-)

    Super lækkert outfit på mindstebarnet på sidste billede:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle dejlige billeder.... De er SÅ lækre, dine børn!
    Jeg kom også til at knække et stykke af en af mine dellevaser, præcis på samme måde. Åh nej, det er bare ærgerligt. Godt, det ikke kan ses forfra!

    SvarSlet
  5. ej hvor er det en fed stage! God ferie :-)

    SvarSlet
  6. altså nogle skønne, lækre unger du har dig :D Hvor hyggeligt med telt i stuen..
    Ja de er fine de stager, og sjove!

    SvarSlet
  7. Hvor har I teltet fra? Synes det ser rigtig fint ud og ikke så pang og Disney-overplastret som jeg synes de fleste man kan få er :)

    SvarSlet
  8. Dejlige feriebilleder!
    Er det en badedragt Filuca har på, hvor hun står ved stolen? Den er så fin!

    Stagen/vasen er rigtig sød. Øv, at der knækkede noget af. :(

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.