torsdag den 16. august 2012

Ønsker

På mandag har jeg fødselsdag, så det er vist på tide at tænke på ønsker. Nåh nej, det har jeg jo allerede gjort. Jeg har nemlig altid min og ungernes ønskelister til at ligge her på bloggen. 

Dem der er på gave med mig (eller bare vil kigge), kan se min ønskeliste her.
Her er et lille udsnit



#Normann Copenhagen smørrebrætter 
#Kähler lille vase gul-hvid
#Helbak kopper
#Ferm Living lysestager
#Danefæ frakke
#Kähler lyshuse
#Brødkasse
#HAY gult babydot tæppe

7 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig lækre ønsker.

    SvarSlet
  2. Jeg kan sørme godt forstå hvorfor de ting er kommet på ønskesedlen. ;)

    SvarSlet
  3. Elsker at følge med i hvad I andre ønsker Jer :)

    SvarSlet
  4. Ja, det er nemlig rigtig fedt at se hvad andre ønsker sig, så man kan få inspiration til sin egen ønskeliste :)
    Tæppet fra HAY er jeg også helt vild med!

    SvarSlet
  5. Lækre ting der er på din ønskeseddel - håber de fleste bliver opfyldt

    SvarSlet
  6. Sikke en masse fine ønsker :)

    Kig forbi min giveaway: http://brineh.blogspot.dk/2012/08/ny-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.