tirsdag den 11. september 2012

18 stearinlys

Så mange lys har jeg lige talt i vores stue. Og jeg har stadig ikke nok.
I går købte jeg lige 4 af de fineste lysestager i forskellige træsorter. Så der blev flyttet lidt rundt i det lille hjem igen. Har planer om, at billedevæggen snart skal laves om. Der skal lidt mere træ ind i stuen og ikke så meget sort/hvidt.





Hende hér hun lever livet på kanten. HVER DAG. Hun er så modig og meget anderledes end sin stille, rolige storebror. Og senere på måneden fylder hun sit første år.

Hyggestund en eftermiddag efter dagpleje og børnehave. Ja de sidder foran flimmerkassen...

14 kommentarer:

  1. Morsomt! Din Filuca ligner min Asta ret meget på det billede, hvor hun står på stolen. Asta har i nat haft præcis den sammen Hollys dragt på og samme sut :)
    Kan dine tumlinger godt lade alle de lys være? Herhjemme bliver ALT revet væk.
    Ps.: Herhjemme slappes der nogle dage også af foran tossekassen, når Asta er kommet hjem fra dagplejen. Det giver altså lige lidt ro i hovedet på hende.

    SvarSlet
  2. Fine lysestager, de har stået på min ønskeseddel længe!
    Super godt billede, hvor hun står på stolen - KENDER det, men her er det ældste søn, der er en vildbasse. Vi har heldigvis "kun" været på skadestuen tre gange, med småting, vel at mærke. Han er så til gengæld så energisk en krudtugle, at TV'et er en sjælden oase af ro >.<

    SvarSlet
  3. Stearinlys er også bare det hyggeligste og især med den tid, vi går i møde nu. Er så småt også begyndt at tage hul på efterårshyggen herhjemme :-)

    SvarSlet
  4. Virkelig lækre lysestager....Min Carla på et år hiver alting ned, så vi har ikke så mange fremme for tiden.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Åh du bor SÅ skønt Julie...er vild med den billedvæg og måden at svalerne matcher med din fine lampe og bløder de sorte rammer lidt op.
    Skønt at se at der er fuld knald på mindste pigen - sjovt med børn, som de er forskellige:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  6. Der er simpelthen så hyggeligt hos jer!!

    Og hende den lille lækre Filuca.....Hun er altså en lille steg. Jeg har Melvin, der bliver 1 år idag. Jeg er sikker på at han gerne vil bejle til hende ha ha ha

    SvarSlet
  7. Stager og vaser har jeg også en svaghed for. Sjovt, jeg er også begyndt at vil have flere trærammer ind istedet for alle de sorte. ;) Men tingene har jo sine perioder.

    SvarSlet
  8. Fine lysestager... Måtte fjerne mine, da min vilde ældste dreng kom til at ødelægge en Kähler lysstage. Han var helt grædfærdig den stakkel...

    http://www.klejs.blogspot.dk/2012/09/give-away-brnenes-idebog.html

    SvarSlet
  9. Fine lysestager! Elsker også lys i alle afarter :)

    Hvor fint at de kan sidde stille og se tv. Herhjemme kan Magnus også sagtens finde ro til det, men Ida er slet ikke inreressetet i det...

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine! Det ser knald hyggeligt ud men en tv-stund ;o)

    SvarSlet
  11. Ej Alba hun kravler også overalt.... Og har tænkt om det var normalt, det kan jeg så se:)
    Hun er også en vildbasse herhjemme, men det er storebroren der stadig render med det trofæ:) skøn lille Filuca:)

    SvarSlet
  12. Ha, det er som at se min store dreng og lille pige sidde der sammen og hygge med lidt snacks. Og de samme stole der er i brug her hjemme foran tv ;-)

    SvarSlet
  13. Kan se du linker til mig gamle blog budgetlivet i din linkliste. Jeg har lukket den ned, men "nogen" har genåbnet den, og jeg tror det er en spammer af en art. Kan ihvertfald se at brugeren har næsten 50 blogs hvoraf nogle er med upassende indhold, kan være du vil fjerne den så folk ikke går ind på den? :-)

    SvarSlet
  14. Yndige lysestager.
    Jeg synes nu, at din billedvæg er rigtig flot, men jeg kan selvfølgelig heller ikke se, hvordan den hænger sammen med resten af stuen. :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.