lørdag den 1. september 2012

Dagens loppefangst

Uh den har været god i dag!
Der er kræmmermarked her i byen i denne weekend. Så vi har allerede været forbi et par gange. Her i formiddags spottede jeg dette lækre tæppe uden for en campingvogn på pladsen. Det blev brugt til hundetæppe!!! Heldigvis fik jeg lov at købe det, da jeg pænt spurgte kræmmeren. Nu snurrer det i vaskemaskinen, så håber det bliver fint og fri for småpletter og hundehår.


Jeg faldt også over disse 2 trækasser til 10 kr stykket. Tror de kan blive rigtig fine til børneværelset med lidt maling og tapet. 

Filuca var ikke med ikke med i prisen ;-)


Sidste fund var en lilla Rörstrand vase. Tror dog den må ryge videre til salg.


I morgen står den igen på loppemarked sammen med Trine på Ingerslev i Århus.

10 kommentarer:

  1. Mega smukt tæppe!! Heldigt du spottede det

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med tæppet. Tæpper for man aldrig for mange af!

    SvarSlet
  3. Lækre sager du har fået fingrene i

    SvarSlet
  4. Jeg så godt tæppet, men lod det ligge. Håber I får hunden vasket væk, og at I får glæde af det :-)
    Jeg har den lille vase bare lidt højere. Så fine!!

    SvarSlet
  5. Very creative idea, I love it. Looks great, maybe I should also try to do next.

    SvarSlet
  6. Jeg tror ærlig talt jeg må til at gå på loppemarkeder noget oftere! Jeg synes hele tiden jeg ser alle andre finde de mega sejeste loppefund ever og så er altså knapt så heldig i mine lokale genbbrugsner... :S Lækre ting du har fået klørerne i :D

    SvarSlet
  7. Er vild med trækasserne. Sikke et fund! Tror også vi vil prøve at komme ned på ingerslevs i morgen. Det er bare nogen gange et projekt med elias;)

    Kh

    SvarSlet
  8. Hold da op nogle fine fund du har gjort!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.