søndag den 23. september 2012

Filucas første år

Lige nu kl 5:29 er det præcist 1 år siden vildbassen Filuca kom til verden.
Tænk et helt år er gået!


Og man kan jo næsten ikke kende hende. Man glemmer virkelig alt for hurtigt, hvor lille hun var.
I går besøgte jeg Trine og deres lillebitte dreng (som er uden navn). Fik snust godt og grundigt til ham. Åh hvor er de søde sådan nogle små babyer. Tror snart jeg må ud og besøge ham igen.

Men i dag står den på fødselsdag for de 20 nærmeste (på min side af familien).
Tillykke Nugga-mus!

Hvis du vil læse mit indlæg på Silas' første fødselsdag, så klik her.

14 kommentarer:

  1. Tillykke til Filuca. Håber i alle får en riftig dejlig dag... Min datter stod op præcis på Filucas fødselsdagstidspunkt i dag;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende :-) ja de forandrer sig godt nok meget det første år, og det der spædbarns-noget går alt for hurtigt af dem. Suk. ;-)

    SvarSlet
  3. Ja tiden går hurtigt, pludselg er de store.
    Tillykke med hende :)

    SvarSlet
  4. tillykke med hende!!! hold da op hun kan lave ansigter :-))))

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillykke! Det er helt vildt hvad der sker på sådan et leveår !

    SvarSlet
  6. Årh altså - hun er simpelthen sådan en lækkermås! Rigtig stort tillykke med det allerførste år - jeg håber I får en dejlig dejlig dag!

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med den skønne pige - hvor er hun sød på billederne!
    Håber I har haft en skøn dag!

    SvarSlet
  8. Mange tak for jeres hilsner:-) Filuca har haft en dejlig dag og sover nu sødt i sin seng:-)

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med fødselsdags-barnet.. :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.