torsdag den 6. september 2012

GIVE-AWAY: Småfolk sengesæt

Nu har du mulighed for at vinde et lækkert sæt sengetøj fra Småfolk. Sættet er sponsoreret af Sovedyret.dk. Vinderen kan vælge mellem pige- eller drengefarver i babystørrelse.


For at deltage skal du svare på, hvad Sovedyrets maskot hedder og skrive en kommentar her til indlægget.
Svaret kan findes på Sovedyret.dk eller på deres Facebook.
Der må selvfølgelig gerne linkes her til- brug gerne det første billede.



Vinderen findes torsdag aften den 13. september.

145 kommentarer:

  1. Svaret er Fabbe :-)
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg gerne have et sæt i drengefarver :-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Ups... troede jeg var nr. 1, men svaret er Fabbe :) Håber at vinde et sæt i drengefarve!

    SvarSlet
  4. Han hedder Fabbe :-) håber at vinde er fint sæt i pigefarver, til den pige, der forhåbentligt kommer ud til mig i løbet af få dage :-)

    Lærke

    SvarSlet
  5. Navnet er Fabbe :) håber på en drengefarvet :)

    SvarSlet
  6. Fabbe ser det ud til :0)

    Det må gerne være pigefarvet hvis jeg er heldig

    SvarSlet
  7. Han hedder Fabbe. Hvis jeg vinder skal det helt sikkert være drengefarve ;-)

    SvarSlet
  8. Navnet er Fabbe. Jeg vil gerne ha sengetøj i pigefarver hvis jeg skulle være så heldig at vinde :-)

    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. Fabbe er svaret, og jeg vil gerne vinde pigefarve :)

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  10. Maskotten er et langsnudet sovedyr, med navnet Fabbe, som de andre også har skrevet. Gad vide hvor navnet Fabbe kommer fra??

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Svaret er Fabbe :-)
    Hvis jeg er den heldige vinder, ønsker jeg mig pigefarven :-)

    SvarSlet
  13. Jeg er klart med i denne fede konkurrence. Svaret er Fabbe og jeg vil gerne vinde et sæt í pigefarver

    SvarSlet
  14. Fabbe :)
    tror da vist lige, vi skød en give away i gang samtidlig :D
    Lidt sjovt :)

    SvarSlet
  15. Hovsa... Nå vi prøver igen...
    Hvor er den bare fin!!! og den hedder Fabbe :P Jeg vil mægtig gerne deltage og gerne for at vinde drengesættet :D

    SvarSlet
  16. Dyret hedder Fabbe.. Hvis jeg er heldig, ønsker jeg sættet i drengefarver til vores kommende lillebror :-)

    SvarSlet
  17. Fabbe :-) Og jeg er helt ligeglad med farver, jeg elsker æblerne, så de skal nok få det godt her hos mig :-)

    SvarSlet
  18. Jeps-Fabbe. :-) Og til mig: Meget gerne drengefarvet sengesæt.

    SvarSlet
  19. Det søde sovedyr hedder FABBE.
    Jeg ønsker et sæt i pigefarver.

    SvarSlet
  20. Lone Munk Hansen (lonemunkh@gmail.com)6. september 2012 kl. 20.20

    Svaret er Fabbe :) Hvis jeg vinder, vil jeg gerne ønske mig et i pigefarver.

    Sikke en fin konkurrence i øvrigt.

    SvarSlet
  21. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  22. Han hedder da Fabbe! Krydser fingre for at jeg vinder..

    SvarSlet
  23. Svaret er Fabbe.
    Tror jeg drømmer om et sæt i pigefarver :-)

    SvarSlet
  24. Det søde sovedyr hedder Fabbe :)
    Hvis jeg bliver den heldige, så tror jeg at jeg vil hækle en Fabbe der passer til drengesættet :)

    -Linette

    SvarSlet
  25. Sovedyret hedder Fabbe:-) Og jeg vil gerne vinde pigeudgaven til en lille ny Karla...

    SvarSlet
  26. Navnet er Fabbe og jeg vil vildt gerne vinde sættet i drenge farver :o)

    SvarSlet
  27. Det skønne sovedyr bliver kaldt for Fabbe, og jeg vil elske at vinde et sæt i pigefarver :-)

    SvarSlet
  28. Maskotten hedder Fabbe - et sengesæt til min lille pige, som vi ville elske at se på hver aften, når hun skal puttes.

    christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Sovedyret hedder Fabbe:-) hvis jeg er den heldige, så ønsker jeg mig sættet i pigefarverne.

    Kh. Mette (mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  30. Svaret er selvfølgelig fabbe. Jeg ønsker mig til et drengesæt til min bedste veninde som snart skal have en lille spunk..

    SvarSlet
  31. Svaret er fabbe:)

    Og med to drenge her må jeg hellere ønske mig drenge sættet:)

    SvarSlet
  32. svaret er fabbe. jeg håber at vinde et sæt sengetøj til min lille datter :)

    mvh Mia
    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Den hedder Fabbe :-) lækker side - jeg ku' godt tænke mig et i pigefarver :-)

    SvarSlet
  34. Svaret er: Fabbe
    Jeg ønsker mig pigefarvet :D

    pipsi@has.dk

    SvarSlet
  35. Den hedder Fabbe - er til drengefarven....

    Anja, amkobbernagel@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Fabbe :-)
    Jeg drømmer om et pigesæt til min datter
    Mltorjusen@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Fabbe, og den er så sød! Pigesættet vil falde i god jord her:-)

    SvarSlet
  38. Fabbe, søde Fabbe... :-) mvh Marie, marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  39. Fabbe-:) vh indra indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Det dejlige sovedyr hedder Fabbe:-)

    - Sanne :-) spovlsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Fabbe! :) Min datter ville sove deeeejligt i det sengetøj! ;)

    SvarSlet
  42. Den så skønne sovedyr hedder da Fabbe. Jeg er helt sikkert med og vil rigtig gerne vinde pigesengetøjet. Mvh madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  43. Sovedyret Fabbe:-)
    Otto sover heldigvis stadig med babydyne, så håber på et i drengefarver;o)

    SvarSlet
  44. Fabbe er navnet :)

    helle@mody.dk

    ville elske det søde sengetøj ...

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  45. Fabbe er navnet.
    HÅber på at vinde et i pigefarver

    SvarSlet
  46. Han hedder Fabbe.
    Det er en rigtig lækker give away
    håber det er mig der får lov til at vaske det ;-)
    Et i drengefarver ville gøre godt her...
    Hilsen Frk. Hansen (med 2 give aways på bloggen)

    SvarSlet
  47. Fabbe hedder han, vil gerne vinde sættet i pigefarver :0)

    SvarSlet
  48. Sikke en skøn give away(:
    Jeg deltager meget gerne, og svaret er Fabbe(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor 3 heldige læsere hver vinder en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet
  49. Sikke en fin give away, som jeg rigtig gerne vil deltage i.
    Svaret på spørgsmålet er Fabbe.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et valgfrit sæt øreringe. Du er også velkommen til at kigge forbi mine andre give aways, bla. en fra Tante Grøn. De kan findes i venstre side af min blog.

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-3.html

    SvarSlet
  50. Fantastisk give-away - og dejligt med en ny webshop hvor alt, hvad man skal bruge til natten kan købes.
    Maskotten hedder "Fabbe".

    Venligst Stine (stinelarsen81@hotmail.dk).

    SvarSlet
  51. Den hedder Fabbe.
    Hvor er det fint, det ville være lækkert at vinde :)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  52. Lækker lækker giveaway! Står endda lige om mangler et nyt sæt sengetøj til min lille Agnes :)

    Svaret er "Fabbe"

    Fingers crossed
    - Lou

    SvarSlet
  53. Deres søde maskot hedder vist Fabbe ;0) Og hvis jeg skulle være så heldig at vinde, så ville det være skønt at få et sæt i pigefarver ;0)
    Pernille
    Pillesk@live.dk

    SvarSlet
  54. Ihh hvor lækkert. Maskotten hedder Fabbe ;-)
    Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, ville min lille Filippa elsker at sove i pigefarverne.

    SvarSlet
  55. Den hedder Fabbe :)
    Det kunne være rigtig dejligt at vinde det søde sengesæt!

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  56. Pragtfuld give-away...;O)

    Den skønne maskot hedder Fabbe...

    Vi krydser fingre for at heldet er med os...;O)

    SvarSlet
  57. Deres maskot hedder fabbe

    jeg er interesseret i et sæt i pigefarver

    mvh. mette (svip@aaui.dk

    SvarSlet
  58. Sovedyret/ maskotten hedder Fabbe :)
    Hvis jeg er den heldige vinder vil jeg meget gerne have et sæt i "drenge farve" ;)
    ELSKER SMÅFOLKS produkter, de er simpelthen så fine :D
    -Ann (ann-s12@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Fabbe er navnet på maskotten. Vil rigtig gerne have det skønne sengesæt i drengefarverne hjem på matriklen :)

    SvarSlet
  60. Hej Julie!
    Sikke en fin giveaway! Maskotten hedder Fabbe :-)
    Jeg vil gerne have et sæt i drengefarver, hvis jeg skulle blive den heldige vinder! God weekend!
    Kh Karen

    SvarSlet
  61. Hej Julie
    Den lille søde maskot hedder da Fabbe.
    Hvor er det bare en super fin Give Away og jeg kunne da godt tænke mig sætte i pigefarver.....
    God weekend fra
    Gitte

    SvarSlet
  62. Maskotten hedder Fabbe :-)
    Kunne godt tænke sættet i pigefarver
    Julie

    SvarSlet
  63. Svaret er Fabbe.
    Ønsker sættet i pigefarver til lillepigen som snart melder sin ankomst :-)
    Mail: louisekarlskov@hotmail.com
    God weekend.
    Kh Louise

    SvarSlet
  64. Han hedder Fabbe.

    Og jeg vil selvfølgelig elske og vinde sættet til min lille pige.

    SvarSlet
  65. Den søde gut hedder Fabbe
    Jeg ville elske at vinde et fint, nyt sæt sengetøj

    SvarSlet
  66. Den hedder self fabbe.
    Vil så gerne vinde et sæt pige. Det vil passe så fint til de andre ting jeg har shoppet på sovedyret.dk :) og min lille pige som snart kommer til verden vil elske det :)
    Christina.v.rasmussen@hotmail.dk

    God weekend, knus christina

    SvarSlet
  67. det er fabbe hvis jeg vinder må det gerne være til en dreng:)

    SvarSlet
  68. Den hedder FABBE - og jeg ønsker mig sættet til en lille pige :0)

    Mange hilsner

    Line
    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  69. Svaret er Fabbe - og hvor er den mega sød! Fin hjemmeside også :-)

    Ønsker mig sættet til en lille dreng; min nevø der gerne skulle komme om 11 dage, hurra!

    H Regitze
    reg.engelhardt(a)gmail.com

    SvarSlet
  70. Uhh, Fabbe er svaret.
    Ønsker mig brændende at vinde et pige sæt til min lille ny!
    Kh. Henriette http://gaardenoggaden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  71. Fabbe.
    Drengesæt :)

    SvarSlet
  72. Svarer Fabbe og ønsker brændende et pigesæt. Kh Lene ( soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  73. Fabbe og ønsker ming et sæt til en Alexander :-)

    Betina (didda172@gmail.com)

    SvarSlet
  74. Svaret er Fabbe og vi ønsker os et i drengfarver :)

    SvarSlet
  75. Sovedyrets navn er Fabbe - jeg ville elske at vinde et fint pigesæt :o)

    Kh.
    Birgitte_k_christensen@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Navnet er Fabbe:) Vil gerne vinde et pige-sæt:)
    jeanette_vorre@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Fabbe:-) drengefarve til mig:-) Go week. og fin blog. stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  78. Svaret er Fabbe. Jeg vil gerne vinde et sæt til en dreng:) famtnielsen@gmail.com

    SvarSlet
  79. Fabbe :)
    Og ønsker mig et drengesæt.

    SvarSlet
  80. Fabbe :) Ønsker et sæt i pigefarve...

    SvarSlet
  81. Svaret er Fabbe.
    Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne have det i drengefarvet.
    Hilsen Louise
    http://holmehandmade.blogspot.dk/

    SvarSlet
  82. Hej svaret er fabbe, hvis Jeg bliver den heldige ønsker jeg mig drenge farverne til Storm :) god weekend

    SvarSlet
  83. Hejsa... Fabbe!
    Skulle jeg være så heldig at vinde, så meget gerne til min lille pige.

    Christina

    Gomorgenfrue.blogspot.dk

    SvarSlet
  84. Svaret er FABBE .. Hvis jeg vinder ønsker jeg pigesættet :)

    SvarSlet
  85. Fabbe, Fabbe, Fabbe!
    - krydser fingre for drengesættet!

    SvarSlet
  86. Han hedder Fabbe ;o) Hvis jeg er den heldige vil jeg gerne have drengefarven :)

    SvarSlet
  87. Svaret er self Fabbe ;) og hvis jeg skulle være den meget heldige, ville drengesættet være perfekt til min lille ventede november prins :)

    jill_jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Jeg stemmer i, Fabbe!

    Vil meget gerne vinde, pigesættet - så har jeg en veninde der ville blive meget glad for det :-)

    SvarSlet
  89. Den hedder Fabbe:0)
    Sikken en fantastisk side! Kendte den ikke i forvejen, men har straks tilmeldt mig deres mailing-liste! Skulle jeg blive den heldige, så ønsker jeg pigesættet...
    Mvh. Trine (ryttermarken@hotmail.com)

    SvarSlet
  90. Den hedder da Fabbe!
    Jeg ville elske drengesættet :-)
    Kh Eva

    SvarSlet
  91. Hvor er det bare en skøn giveaway, som jeg meget gerne vil være med i:) Svaret er Fabbe:) Jeg har en babypige i maven, så jeg vil meget gerne have pigesættet, hvis jeg skulle være så heldig at vinde:)

    SvarSlet
  92. Fabbe:)
    I would like girl colour.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  93. Jamen det er jo Fabbe :0) Jeg vil gerne ønske mig pige-sættet og krydser nu mine fingre! Hilsen cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
  94. Svaret er: Fabbe :-)
    Et pige sæt vil jeg bliver rigtig glad for :-)

    SvarSlet
  95. Svaret er Fabbe:-) ønsker mig et sæt i pigefarver:-)
    Vh Line
    (linekarup82@hotmail.com)

    SvarSlet
  96. skøn give it away;) ja den hedder Fabbe og jeg er sikker på min lille Valde vil sætte pris på et drengefarvet:)
    ninalc@live.dk

    SvarSlet
  97. Den er da skøn, den Fabbe - jeg kan bruge sengetøj til både dreng og pige ( venter tvillinger...) 😍
    Anne Tirsgaard
    annetirsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Den hedder Fabbe. Den er nu ret sød :)
    Jeg kunne godt tænke mig et pigesæt :)

    SvarSlet
  99. Han hedder Fabbe :)
    Ønsker mig et sæt i drengefarver :)

    SvarSlet
  100. Fabbe :)

    Drengesættet vil passe godt ind her.

    SvarSlet
  101. Sovedyret Fabbe!!! :o)
    Har en lille gut i maven, så håber på at blive den Überheldige vinder af et drengesengesæt :o)

    Ha' en lækker weekend!

    SvarSlet
  102. Fabbe selvfølgelig ;-) Og så krydser jeg alt, hvad krydses kan, for at jeg bliver den heldige :-D


    Sommerhilsener,
    Maja

    Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet
  103. Svaret er Fabbe. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde ønsker jeg pigefarver. mail: iiiiihhh@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Han hedder Fabbe :-) Hvis jeg er den heldige, vil jeg gerne have et sæt i drengefarver :-)

    SvarSlet
  105. svaret er fabbe..hvis jeg er den heldige ønsker jeg drengefarver :-)
    mail. thineiversen@webspeed.dk

    SvarSlet
  106. Dejligt at opdage "www.sovedyret.dk" hvor jeg fandt frem til FABBE:-)
    Jeg er på drengefarverne;-)

    SvarSlet
  107. Fabbe :)

    Ønsker mig et til piger :)

    SvarSlet
  108. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    Fabbe!!!!!!!!!!!
    boy, 2 years
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  109. Svaret er Fabbe :-)

    Jeg har en lille pige i maven, så et baby-pige-betræk ville jo være skønt!

    SvarSlet
  110. Svaret er Fabbe. Pige farver er et stort ønske.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Det lille dyr hedder Fabbe og jeg ønsker mig et drengesæt.

    Kh Mette

    SvarSlet
  112. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  113. Sovedyret hedder Fabbe. Et sæt i drengefarve vil være helt perfekt til mit lille barnebarn, der kommer til verden til november

    SvarSlet
  114. Fabbe :-)
    Pigefarver

    Julmahl@gmail.com

    SvarSlet
  115. Fabbe er navnet:-)
    Et drengesæt ville være helt perfekt til min lille Mads:-)
    hilsen Heidi

    heidilouisemeier@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Fabbe..ønsker sættet i tøsefarve;) hilsen fra Sanne sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  117. Fabbe er navnet;-) Jeg kunne godt tænke mig sengesættet i drengefarver;-) dortemandersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  118. Svaret er Fabbe. Jeg ønsker mig sættet i "drengefarve" :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  119. Svaret er Fabbe :)
    Hvis jeg er den heldige, så vil jeg gerne vælge pigefarverne :)

    SvarSlet
  120. Sovedyret hedder Fabbe :) herhjemme har vi også en "Fabbe" her hedder den bare snuppe ;) skulle jeg være heldig ønsker jeg mig drengefarver :)

    /rikke

    SvarSlet
  121. Sovedyret hedder fabbe!
    Og skulle jeg være heldig at vinde, er det ligemeget om det er pige eller drengefarver.
    Kh Camilla

    SvarSlet
  122. Fabbe er navnet på sovedyret. Hvis jeg bliver den heldige vinder, så ønsker jeg pigefaver.

    SvarSlet
  123. Dejlig Give away med skønne Småfolk! Det søde dyr hedder Fabbe!

    SvarSlet
  124. Jeg gætter på Fabbe....
    - og vil gerne have drengefarver :o)

    SvarSlet
  125. Navnet er fabbe :o) Kunne være skønt med drengesættet :o)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Svaret er Fabbe:)
    Hvis jeg er den heldige, vil jeg gerne vinde sættet, til vores lillebror, som kommer til november.
    Kh Catrine

    SvarSlet
  127. Han hedder Fabbe :) Hvis jeg er den heldige vinder - så ville min Silje mus elske et Feeedt sæt sengetøj fra småfolk :) Mvh Louise Riisberg - Louise@riisberg.nu

    SvarSlet
  128. Maskotten hedder da Fabbe. Jeg kunne godt tænke mig pigesættet.
    Sok@youmail.dk

    SvarSlet
  129. Sovedyret hedder fabbe.. Hvis jeg er heldig øsnker jeg sættet i pigefarver :O)

    SvarSlet
  130. Sovedyret hedder Fabbe, og jeg er Småfolk afhængig :D

    sasjana@gmail.com

    SvarSlet
  131. Hov - havde da næsten glippet denne fine giveaway! Men vil meget gerne have i drengefarver, hvis jeg skulle være heldig at vinde :-)

    Og den skønne maskot hedder Fabbe :-)

    SvarSlet
  132. Hvis jeg ikke tager meget fejl er svaret Fabbe (: Jeg vil meget gerne vinde drengesættet!

    Kig forbi min gavekort giveaway med 5 vindere

    SvarSlet
  133. Fabbe hedder den

    Og jeg vinder drættet i drengefarver

    SvarSlet
  134. Uha, kan vist lige nå at være med. Maskotten hedder Fabbe, - selvom jeg nok ikke er den første der erfarer det.... Jeg håber på et sæt i drengefarver :-)

    SvarSlet
  135. Maskotten hedder Fabbe - og er da godt nok rigtig sød. jeg vil meget gerne vinde et baby drenge betræk. Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  136. Sovedyret hedder FABBE ... Og er vild cute... ;) hvis jeg vinder vil vi rigtig gerne have sengetøjet til pige.. Lækker lækker konkurrence forresten;)

    Mvh
    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  137. Sovedyret hedder Fabbe, og jeg vil gerne vinde et sæt i drengefarver :)

    SvarSlet
  138. Selvfølgelig Fabbe :) Drømmer om pigesengetøjet :)

    SvarSlet
  139. Mon jeg når det - har netop ligeså lige set din give-away - deltager kun med et lod, da jeg er såvel blog- som facebook-løs. Men krydser alligevel fingre og ønsker mig et sæt i drengefarver eller pigefarver - de er da for fantastiske begge slags - så skulle jeg vinde...så vælger du:) HIlsen Marlene _ 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Det er da Fabbe.
    Ønsker mig et sæt i drengefarver:)
    Hilsen Louise

    SvarSlet
  141. Han hedder da Fabbe :)


    Jeg ønsker mig et sæt i pigefarver, til mine skønne baby twins <3

    nina_hodja@hotmail.com

    SvarSlet
  142. Sovedyret har så fine sager og elefanten hedder Fabbe! :)

    Drengesæt ville være helt fantastisk at vinde!

    Mvh. Helene
    helenebb@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, der var jeg så desværre for sent på den :(

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.