fredag den 21. september 2012

Give-away: Vind en dansende kanin

Forleden var jeg i 1+1 i Århus og faldt pladask for en smuk sprællekanin fra Karina Bækkelund. Desværre var der ingen lommepenge at rutte med, så den er kommet på ønskesedlen til jul.
Heldigvis for jer får I nu muligheden for at vinde en dansende kanin. Karina vil nemlig gerne udlodde en i en give-away her på min blog.

Karina skriver følgende om den dansende kanin:

"Dansende kanin"
Kaniner elsker at danse ballet...Og hende her får kinder så røde som sine negle når hun springer omkring let på tå. Men kaniner danser kun når man ikke kigger, for lidt præstationsangst har man vel altid...
Skøn sprællende ballerinakanin med et fint guldtylskørt(man er vel ikke ballerina for ingenting) og en fin blomst i håret. Blomsten kan være lyserød eller lyseblå.
Blækprint på mat fotopapir, opklæbet på 350 gsm akvarelpapir. Monteret med hvidt bomuldssnor og en sortlakeret træperle.
32 cm høj



Reglen for at deltage er simpel: Du skal bare kommentere her på indlægget. Dog vil Karina og jeg blive glade, hvis du spreder budskabet om give-away'en på din blog. Lån gerne billedet. Hvis du ikke har blog, så skriv din mailadresse.
Tag et smut forbi Karinas blogshop og se alle hendes andre fine ting. Hun har også en Facebookside

Vinderen trækkes fredag den 12. oktober.

71 kommentarer:

  1. Uh den har jeg også kig på. Hun laver de skønneste ting! Jeg har desværre ikke en blog jeg kan sprede budskabet på, men skal nok gøre brug af mund til mund metoden :-) Krydser fingre for at den vil komme til at hænge på min lille datters værelse, når hun kommer til verden i slutningen af november! marieeli(a)gmail.com

    SvarSlet
  2. Næh hvor er den sød...
    Den må gerne få lov at danse herhjemme, er sikker på mine 2 piger vil elske den..
    Skynder mig at dele på min blog...
    Klem fra Louise

    SvarSlet
  3. Ihhh de er så fine! Og jeg ville elske at eje en dansende kanin!

    SvarSlet
  4. Hvor er den skøn - og skulle jeg være så heldig at vinde den dansende kanin, er jeg sikker på, at min datter ville elske den med en lyserød blomst ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn - det ville være smuk til Sophia Vanda´s kanin"farm" .. Jeg deler straks den fine give away på min blog

    /Nina
    http://sophiavandasverden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin:-) Jeg vil rigtig gerne være med...

    SvarSlet
  7. Sådan fin sprællekanin vil pynte rigtig fint på min datter Andreas værelse:-)
    Hilsen Anne
    Hoelzl78@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg har kigget på den SÅ mange gange :-)!! Jeg er med da :-)

    SvarSlet
  9. Kan ikke huske at jeg har ejet en sprællemand/kanin - jeg er sikker på at skulle jeg være så heldig at vinde, vil jeg stadig ikke komme til at eje en, den vil min mindste datter helt sikkert rende med :) Den er rigtig sød - jeg er også helt vild med Julia :) Hilsen Jette jhpilevej@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg håber at jeg vinder ! :D

    SvarSlet
  11. Ej hvor er den fin!
    Jeg er med :)

    SvarSlet
  12. Ej hvor er den bare fin :-) Den vil jeg gerne eje ;-)

    SvarSlet
  13. åh hvor den sød, den vil min ældste pige på 2 elske, hun er nemlig helt vild med kaniner for tiden og vi læser kaninhistorier hver aften :-)

    SvarSlet
  14. Iha, den vil jeg gerne vinde. Den er bar´ sø ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  15. Så fin, har den selv på ønskelisten.

    Mvh
    Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  16. De er så fine og finurlige hendes sprælle-"mænd", jeg vil meget gerne være med (og tak for tippet)
    Deler selvfølgelig på min blog

    SvarSlet
  17. Sikke en skønherlig sprælle kanin - den vil pynte på Mynthes nye værelse!

    SvarSlet
  18. Den ville være så fin på børnenes værelse herhjemme:-)

    SvarSlet
  19. Jeg er helt sikkert med og du er da mer end velkommen til også at deltage i min give away:-)

    SvarSlet
  20. Åh ja tak, den vil passe perfekt på væggen ved siden af en af Karina's andre sprællefigurer som jeg for et stykke tid siden forkælede mig selv med :)

    SvarSlet
  21. Elsker karinas illustrationer og spræledyr og damer :) vil så gerne vinde kaninen! Mvh Kristina

    SvarSlet
  22. Vil gerne vinde den yndige kaninballerina, vist har jeg kun to drenge, men tror at den sagtens kunne begå sig i drengeuniverset herhjemme.

    SvarSlet
  23. Kender en smuk lille prinsesse som ville elske denne søde kanin. Har ingen blog men poster på Facebook.

    Malene Klejs

    SvarSlet
  24. Uh, jeg er vild med alt hvad Karina laver. Hun er simpelthen så dygtig.
    Jeg vil rigtig gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  25. den er så fin jeg er klart med og spreder gerne budskabet om denne fine give away :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  26. Den vil jeg gerne vinde :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Den er bare rigtig fin, den gad jeg rigtig godt vinde :o)

    SvarSlet
  28. Den har også længe stået på min ønskeliste :-)


    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Nej hvor er den flot, den må gerne danse hjemme hos mig:)))
    Vh Malene
    malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne være med, den er super sød

    SvarSlet
  31. Den må gerne danse hjemme hos mig(0:

    SvarSlet
  32. Hvor er den fin! Jeg vil meget gerne være med i din Give Away, og jeg håber, jeg er den heldige vinder, for jeg har nemlig fødselsdag d. 12. oktober :-). Jeg deler naturligvis på min blog (www.lottesroom.blogspot.dk).
    Kh Lotte

    SvarSlet
  33. Den er så skøn!! Håber jeg har heldet med mig.

    God weekend
    Pia - p.nordbjerg@gmail.com

    SvarSlet
  34. Den er så fin! Har kigget på den flere gange på Karinas blog. Håber jeg vinder. Har lavet et link på min blog: http://talestales.blogspot.dk :-)

    SvarSlet
  35. Hej!! jeg har faktisk haft et godt øje til de ting Karina laver, men jeg var bare ikke klar over der lavede dem....så mange tak! jeg vil gerne deltage i give away'en
    kh. Lissen

    SvarSlet
  36. Den er bare så skøn! Jeg ville elske at hænge den op i min stue:-)

    SvarSlet
  37. Hej!
    Söt kanin! Jag är gärna med i din fin give-away :)

    Trevlig höst!

    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  38. Lækker danse-kanin. Den ville hænge rigtig fint herhjemme og endda i fint selskab af selveste Einstein - sprællemand. :-)

    SvarSlet
  39. Hei,vil gjerne være med på trekningen.Søt kanin.
    (jmag-vaa@online.no)

    SvarSlet
  40. Hejsa :o)
    Jeg vil super gerne vinde den fine kanin "sprællemand" :o)

    Kh. en af Jeres faste læsere

    birgitte_k_christensen@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Hold da op hvor er den fin.. Kan godt forstå den røg på ønskelisten.

    Krydser fingre ;)

    Mette (mette_vindfeld@msn.com)

    SvarSlet
  42. Så fin og anderledes.
    Hilsen Marlene
    1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Åhh vilken fantastiskt fin kanin! Jag vill såklart vara med i utlottningen... håller tummar och tår!

    SvarSlet
  44. Hvor er den bare fin! Jeg kender én, der vil blive meget glad for den, hvis jeg vinder:)

    SvarSlet
  45. Den ville passe perfekt som et ekstra medlem af familien herhjemme. Min søn ønsker sig en kanin, og jeg er musiker og spiller balletmusik på det kongelige teater, så vi skulle nok kunne lokke den til at danse ;)

    SvarSlet
  46. Den skønne kanin vil passe perfekt hjemme hos mig ;0)

    SvarSlet
  47. åh den er fin den vil jeg gerne vinde;)

    SvarSlet
  48. Ej hvor er den altså bare fin!!

    SvarSlet
  49. Hvor er den yndig! Jeg ved lige hvor den skal hænge og jeg vil nyde den hver gang jeg går forbi :0) Jeg krydser fingre for at Ninkaninus kan danse hjemme hos mig! Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  50. Jeg er vild med Karinas fine ting og krydser fingre for at jeg vinder den skønne kanin.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  51. Nej hvor er den søøøød! :-)

    SvarSlet
  52. Den er virkelig SÅ fin! Jeg har tidligere været med i en give away på hendes egen blog, men jeg var desværre ikke den heldige, derfor håber jeg at lykken er med mig denne gang ;)

    Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  53. Åh, jeg sådan mig sådan en sprællefigur af Karinas, så jeg er top meget med :)

    SvarSlet
  54. Uh mig mig mig ;-)

    sannewendel@me.com

    SvarSlet
  55. Har netop opdaget din fine blog, og allerede tilføjet den til favoritlinjen:-) Håber at vinde denne give-away :-)

    frk.sorensen(snabela)mail.dk

    SvarSlet
  56. Her vil jeg søreme gerne være med..den er super fin!
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  57. Hvor er den sød. Jeg er gerne med. (Har ikke fået helt styr på hvordan jeg linker til min blog - desværre) ckrarup@dsr.life.ku.dk

    SvarSlet
  58. Uh, hvor er den fin den kanin - den ville jeg elske at vinde til min skønne niece Ea, så jeg vil rigtig gerne være med :-)

    Mange hilsener
    Mette
    mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Hej jeg er da totalt meget med, kaniner kan man altid bruge :)
    Især de 'fede' af slagsen.

    SvarSlet
  60. Fantastisk kanin, som meget gerne må flytte ind hos os;-)

    SvarSlet
  61. Herlig!!

    Jeg blir gjerne med:)

    Ha en fin ny uke!!

    Klem Linda:)

    SvarSlet
  62. Den er virkelig fin den kanin :)

    Sabipedersen@gmail.com

    SvarSlet
  63. Det var da en skæg og unik kanin, den må hjertens gerne bo hos os <3

    Ha en god dag.

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.