lørdag den 1. september 2012

Mine fødselsdagsgaver

Jeg havde fødselsdag for et par uger siden og har da slet ikke fået vist mine lækre gaver frem.
Fik en fin ternet stor kop fra Normann Copenhagen, så nu ser min koppesamling straks meget bedre ud.


Normann Copenhagen lille smørrebræt


HAY plaid

 New Balance i lækker lilla farve

Og så en stak penge, som jeg nu sidder og overvejer hvad skal gå til. Har selvfølgelig ønskelisten her på bloggen, men der dukker alligevel nye ting op hele tiden, som jeg hellere vil have. Det er svært at beslutte sig, luksusproblem, det ved jeg :-)
Disse ting er dem som overvejes mest lige nu:


#Ferm Living lysestager 
#Lykke Bang pude
#Hay plexikasser 
#Normann Copenhagen salt/pebersæt 
#Kähler vase

20 kommentarer:

  1. Hvis det var mig med løse penge ville jeg gå efter ferm kähler eller Hay tingene ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også stort set de fleste ting:-) :-) :-) Men lækre sager de laver i hvert fald!

      Slet
  2. Jeg har lige set vasen fra Kähler til 199 kr i Sinnerup, bor du ikke i Århus-området?
    Det er med at få de penge til at række til så meget som muligt :-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep jeg så den også på bahne.dk til 199,-
      Bor nemlig tæt på Århus og skal forbi Bruuns Galleri i morgen, så den ryger nok med hjem:-)

      Slet
  3. Fine ting du har fået :)
    Jeg ville vælge Kähler vasen. Er selv ejer af en med sorte striber og et par lækre skåle. Elsker Kähler!!

    -Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har også 3 Kähler vaser i forvejen, men de her farver er da bare så fine

      Slet
  4. Forsinket tillykke med fødselsdagen. Skønne gaver du har fået :-) Jo mere jeg kigger på de tern, des vildere bliver jeg med dem, så mon ikke de skal på min ønskeliste også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blevet lidt vild med dem. I starten vidste jeg ikke helt, men nu synes jeg de er virkelig fine:-)

      Slet
  5. Skønne skønne gaver... Spændt på hvad du vælger:)
    De dersens super lækre dåser (til venstre i billedet) på kop-hylden - hvor mon de er fra??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:-)
      Dåserne er loppefund og fra IRA

      Slet
  6. Dejlige gaver :) Rigtig god ide, at samle på forskellige lækre kopper - jeg er ikke så god til det der med, at samle på et sæt, så måske skulle man overveje at gøre som du :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er heller ikke selv så god til stel. Selvom jeg dog ville ønske jeg havde et komplet Megamussel stel;-)

      Slet
  7. tillykke med fødselsdagen, sikke fine gaver du har fået, jeg er vild med vasen :)

    SvarSlet
  8. Hej Julie. Tillykke med fødselsdagen - det er skisme da ikke nogen dårlig høst, du har gjort dig der :-)

    SvarSlet
  9. Gratulerer med vel overstått! Og for noen lekre gaver du har fått! Puten som fortsatt står på ønskelisten ser fantastisk ut, så den havner også på min ønskeliste nå ;-)

    SvarSlet
  10. Uh, ene gode sager - HIP HIP HURRA:-)

    SvarSlet
  11. Forsinket, men stort tillykke i== lækre sager du er blevet beriget med og ønsker dig... kan sagtens skrive mig på flere af godterne :)
    Smil herfra

    SvarSlet
  12. Dejlige fødselsdagsgaver.
    Dem kan man vist kun blive glad for. :-)

    SvarSlet
  13. Tillykke med fødsesldagen - lidt forsinket.
    Jeg har de samme lækre NB sko, de er lækre at gå i og lyser godt op :o)
    dejlige ting du har fået!

    SvarSlet
  14. Fede NB sko! Hvor er de mon købt? Mvh KM

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.