onsdag den 5. september 2012

Nyt legehjørne og en ny beboer

Der skulle jo findes en plads til en af hylderne, jeg fandt på loppe i weekenden. Den hænger nu i legehjørnet i stuen. Tænkte først at den skulle males hvid, men synes egentlig det er ret fint med en kontrast til alle de malede møbler.




Og se så lige den fine fyr, som er flyttet ind hos os. Ham har Lykke hæklet i en byttehandel vi lavede, da jeg efterlyste strik/hæklehjælp her på bloggen.
Er han ikke bare sød?




Til gengæld fik Lykke en skypude og en slange til sin lille Alma.


Den opmærksomme læser har måske opdaget at den fine teaktræsholder, vi havde stående til bøger er forsvundet? Der kommer en aftager til den i aften...

9 kommentarer:

  1. Uh er vild med den hylde..... Sådan en kunne jeg også godt tænke mig på Alexanders værelse.

    Super hyggeligt hjørne....

    KH
    Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten er det ikke noget med, at Silas er tosset med Kristian & Katrine?? Har du set, de optræder i InSide den 3. november??

      Alexander er nemlig også helt og aldeles forelsket i Katrine :-)

      Slet
  2. Skøn hylde - hænger fint og jeg er vild med at den ikke er malet.
    Og ham hæklegutten kunne jeg godt blive forelsket i - herlig fyr!

    SvarSlet
  3. Den hænger super fint der, og synes det passer godt som kontrast at den ikke er malet. Heldige hende som er aftager til den anden :-)

    SvarSlet
  4. Det er en rigtig fin hylde. Jeg har to i sort, som står og venter på at komme op på Emils værelse. Og ham den lille mand -Han er bare for sej.

    SvarSlet
  5. Hyggeligt legehjørne I har jer. Og ham den hæklede gut, han er da godtnok alt for sej :)

    SvarSlet
  6. Jo han er for sød! og "aftageren" er SUPER glad for bog"reolen" ;oDD

    SvarSlet
  7. Nej hvor er den bare skøn den lille tykke mand Julie:) så fin og altid dejlige billeder:)

    SvarSlet
  8. Må jeg spørge hvor du har købt de fine huse/kasser!?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.