mandag den 3. september 2012

SHOPPING

I går var jeg på tur med Trine. Vi startede ud på loppemarkedet på Ingerslev. Der var mange fine ting og sager, men som sædvanlig var priserne skruet heeeelt i top. Så vi fik næsten tomhændede igen. Det eneste jeg købte var en fin tunika til Filuca.


Videre igen. Vi var i Bruuns Galleri, Decorate, Illums Bolighus og BoConcept.
Jeg havde set nogle fine lysestager, som Mette havde købt. Så sådan en kom med hjem for nogle af fødselsdagspengene.

Det er den forreste her.

Fik også den fine pude, som jeg bloggede om i lørdags. Den er lidt mindre end jeg troede, men passer fint i gyngeren.


Det sidste jeg valgte var 2 Ferm Living lysestager. Ret fine sammen med Rolf.


Nåh ja, og så et par postkort fra Sofie Børsting og Bob Noon, som skal i rammer.


13 kommentarer:

  1. Det er fine ting, puden er smuk! Og der er skægt som man ALDRIG kan få for mange lysestager ;)

    SvarSlet
  2. FEDE ting!! Jeg ville ønske at min shoppingkvoten ikke allerede var opbrugt, for så skulle jeg vist på jagt ;)

    SvarSlet
  3. Shit det er dejlige sager - heldige dig og heldige Filuca :-)

    SvarSlet
  4. >Smukke smukke sager Julie, der blir sørme fornyet hjemme hos dig fortiden.... er altså personligt ret ærgelig over vi skal være hos mig til november... ville ret gerne ha set dit lækre hjem.... det må vi finde ud af...

    Men ej hvor jeg dog glæder mig til det andet....

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare nogle fine ting du har købt :) Lige min stil, hi hi ;) Er helt sikkert blevet inspireret ;)

    SvarSlet
  6. Fantastiske ting og et (i forvejen) lækkert hjem, er vist lige blevet en tand mere lækkert! :)

    SvarSlet
  7. Lækre ting du fik med hjem! Det er også yndlingsbutikkerne du har været i... Elsker altså illums bolighus, kunne bruge en formue der!

    SvarSlet
  8. Åh, suk, *drømme om dit lækre hjem*! Fin lysestage på øverste billede, dem har jeg ikke set før - det minder mig om det der sofabord man kan få, nogenlunde samme koncept, med "samle-træstykker", kan ikk' huske hvad det hedder... Også lige meget, aaalt for dyrt ;-)
    Jeg var også på Ingerslev i søndags, men jeg synes efterhånden det ligner mere et "kræmmermarked" end et "bagagerumsmarked" - samme stande, samme kræmmere, samme (dyre) lopper. Så heller ikk' den bedste loppejagt herfra!

    SvarSlet
  9. Det ser super godt ud Julie. Sofabordet i snakker om hedder iøvrigt Shuffle Table. Rigtig fedt bord

    SvarSlet
  10. uha lækre sager! jeg skal også have shoppet for mine fødselsdags penge her snart, tak for inspiratin :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.