søndag den 16. september 2012

Skoldkopper og hækling

Ser hun træt ud?
Det er hun også. Fredag opdagede vi de første prikker, og siden da er de piblet frem. I nat var totalt kaos i dobbeltsengen fra 22 - 3.30. Hun kartede rundt og kunne ikke finde ro. Vi prøvede med zinkspray og Panodil, men lige lidt hjalp det.


Nu håber vi på en god dag med en lang lur. For i aften skal mor og far nemlig i byen og se Anders Matthesen, så vi vil gerne være friske.

Jeg er gået i gang med et hækleprojekt, som har ligget hengemt siden Filuca lå i min mave.
Det skal ende ud i sådan en her.


8 kommentarer:

  1. Pøj pøj med hende! Jeg håber, I finder tid til en middagslur, så I kan være friske i aften:) Knus

    SvarSlet
  2. Årh nej da! Håber I er friske til i aften, men er sikker på det nok skal blive godt - altså, der er jo Anders! Så hans show tilbage i 2004 i musikhuset, føj det var fedt! God bedring med Filuca, bette pus :-(

    SvarSlet
  3. Stakkels pus - og stakkels trætte forældre. Jeg håber, at i fik en middagslur før showet. Fin vest iøvrigt :-)

    SvarSlet
  4. God bedring - det positive at sige er at så er det overstået i en alder hvor hun ikke lægger synderligt mærke til det selv.

    SvarSlet
  5. stakkels lille mus.

    sikke fine farver du har valgt til din helge, glæder mig til at se den når den er færdig :)

    SvarSlet
  6. Nårhh hvor er det synd for hende... Kender det kun alt for godt! Havde 2 piger på 1 og 4 år der begge fik det på vej til Italien i sommers! Men der er faktisk kommet nogle piller, som tager kløen indefra. Det kunne jeg mærke hjalp meget på kløen, da vi først fik dem. Kan selvfølgelig ikke huske hvad de hed, men gode var de. Også fordi det ikke er så nemt at spraye det zinkspray i håret på dem ;0)
    Pernille

    SvarSlet
  7. Kartoffelmel!!! vidundermiddel mod skoldkopper!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.