fredag den 9. august 2013

Fødselsdagsønsker

Jeg har meget snart fødselsdag, så det er tid til at opdatere ønskelisten endnu en gang. Der står faktisk ikke så meget på den, da jeg selv har investeret i en del ting her på det seneste. Men jeg håber jeg skal pakke nogle af de her ting op den 20. august.


Filuca fylder 2 år til september, så hendes liste var jeg også lige en tur omkring. Det er godt nok svært at finde på noget det pigebarn mangler. Kan I hjælpe med nogle ideer? Sådan ser den ud nu.

3 kommentarer:

  1. Super lækre ting! Jeg havde fødselsdag i går, og gaverne var mest købt i Decorate - skønt:-)

    Hvad med puslespil til Filuca? Luna Marie er 2½, og hun er blevet særdeles interesseret i puslespil.

    SvarSlet
  2. Skønne ønsker, håber du får dem alle!! Jeg har to drenge Silas på 3 år og Vitus på 2 1/2 år. Og de er begge vældig interesserede i det kreative. Og så kreativ som du jo er, må det da være noget for Filuca med saks, papir, større perler og den slags... Måske sin egen krea-kasse?!
    Hilsen Louise Siri

    SvarSlet
  3. Har netop opdaget din fine og inspirerende blog. og har læst lidt tilbage. Sikke fine og forskellige ting du har talent for at lave. vedr. ønsker til lille-pigen. hvad så med en hæklet dukke fra Zebra. Min datter har en, som hun elsker. Og du kan sikkert selv hurtigt lave mere tøj til den.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.