søndag den 18. januar 2015

Udsalg!



Næste vinters støvler er fundet i Ønskebørn til 70%. Jeg havde ellers overvejet, om Silas skulle nøjes med termostøvler, nu hvor han går i skole næste vinter, og det ikke er til at holde styr på 2 forskellige par støvler. Meeen til 240 kr for et par lækre, pæne støvler får han altså begge dele. Filuca har fået et par grå tex med lynlås i siden og uldfoer - også fra Bisgaard.

Vil I anbefale flyverdragt eller 2 delt overtøj til et skolebarn? Og har I set udsalg med mere end 50%?

4 kommentarer:

  1. Jeg er lærer og jeg vil helt klart sige to-delt til skolebørn!

    SvarSlet
  2. Min datter startede i skole i sommers. Og hun har flyverdragt og det er jeg glad for! Hun er typen der ellers ville løbe ud uden overtræksbukser...

    SvarSlet
  3. Magnus, min søn har termostøvler, vinterjakke og et par gode regnbukser han tager på hvis der er meget smattet/vådt udenfor. Da der var sne havde han sin flyverdragt med. Men alle de små luftepauser de har, der gider han ikke til at bruge tid på at komme i flyverdragt - og det gør de andre heller ikke - i følge ham ;-) hehe
    Håber du kan bruge svaret til noget, jeg var selv i syv sind da vinteren nærmede sig :-/

    SvarSlet
  4. Mange tak for jeres inputs :) Måske ender det med både flyver og bukser hehe :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.