fredag den 14. april 2017

Så er jeg tilbage!

Nu er jeg tilbage i blogland!
Der er sker rigtigt meget siden jeg sidst har blogget for næsten 1,5 år siden. Vi er blandt andet flyttet i nyt hus. Men mere om det en anden gang...

Filuca og Silas har derfor fået hvert sit værelse. Det kræver selvfølgelig ny indretning. Har brygget lidt på en dukkegarderobe og den blev sat op i dag.
Filuca er den bedste dukkemor, man kan tænke sig. Hun elsker at klæde dukkerne fint på. I julegave fik hun en hjemmesyet pusletaske med fint Liberty dukketøj, små hjemmesko, bleer, hagesmække osv. Af og til bliver der tilføjet lidt nyt til dukkegarderoben. Filuca er vild med at have matchende tøj med sin dukke. Jeg har stof liggende til fine leggings til både hende og dukke, mon ikke der bliver lidt sytid her i påskeferien?







Dukkehuen er lavet efter Elsebeths Gynthers mønster, det er blot formindsket. Ørerne fandt jeg inspiration til hos @clarahagen på Instagram.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.