mandag den 24. april 2017

Hverdag og savn

Hver anden uge bor mine børn hos deres far. Sådan en uge er det i denne her uge. Jeg savner dem hver eneste dag, de ikke er her. Savner at blive vækket af Filuca, der kommer listende ned at trappen for at lægge sig i smørhullet, mens hun hvisker "Er det godmorgen-tid nu mor?". Savner Silas som stadig har brug for mor-krammere efter en lang dag i skolen. Savner at hente to glade børn fra skole. Savner at høre dem fortælle om dagens oplevelser over aftensmaden. Savner at putte med dem. Savner at de bare er her. Men heldigvis giver det også en god rum tid til at lade op, inden de kommer hjem igen om fredagen. Plejer at sige jeg som skilsmissemor får det bedste af begge verden; en uge som 100% forælder og en uge med 100% kærestetosomhed. 
Den ekstra fritid hver anden ugen bruger jeg ofte i køkkenet. Nogle gange på at forberede lidt til fryseren. Nogle gange bliver det pølsehorn til madpakkerne andre gange gryderetter. I dag har jeg lavet en kande suuur juice. Smager fantastisk i et glas iskoldt danskvand. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.